تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین هایک ویژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین هایک ویژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین هایک ویژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین هایک ویژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته هایک ویژن

  • ۰
  • ۰

 

اطلاعات و نیازمندیهای پروژه :

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه و دومین شهر بزرگ آن به حساب می آید . تعداد مراکز خرید این شهر بیش از هر شهر دیگری در ترکیه می باشد . مرکز خرید جدید و مدرن مترو مال آنکارا که اخیرا ساخته شده ، فضایی نزدیک به 220 هزار متر مربع وسعت دارد .

فروشگاه های مختلف ، دفاتر و 5 برج مسکونی 30 طبقه حدود 155 هزار متر مربع در این مرکز بزرگ را به خود اختصاص داده اند . فضای پارکینگ مجموعه با بیش از 3350 پارکینگ ، 13 هزار متر مربع وسعت دارد . این مرکز تنها دو دقیقه با مترو پایتخت ترکیه فاصله دارد از این رو می توان گفت که از مراکز خرید بسیار شلوغ و پر تردد به حساب می آید .

 

پروژه نظارت تصویری هایک ویژن – مترو مال آنکارا

گستردگی بیش از اندازه مترو مال ، ورودی های متعدد ، نزدیکی بیش از حد به مترو ف تردد روزانه بیش از 300 هزار مسافر و مواردی دیگر ، مسئولان این مرکز را با یک چالش امنیتی جدی روبرو کرد . از این رو آنها برا پوشش نیاز های خود ، پس از بررسی فراوان ، تیم هایک ویژن ( Hikvision ) را انتخاب کردند و مقرر شد تا تیم فنی  هایک ویژن  برای پوشش فضای مرکز خرید مترو مال آنکارا ، راه حل امنیتی ارائه بدهد .

چالش های پیش رو

مرکز مترو مال Ankara شمار زیادی بازدید کننده و مشتری روزانه دارد ، اگر به این افراد ، فروشندگان ، توریست ها و ساکنان برج های مسکونی را اضافه کنید به این نتیجه می رسیم که با یک مرکز بسیار شلوغ روبرو هستیم . تردد بسیار زیاد در بازار ، ورودی ها و راهرو های متعدد ، پارکینگ های گسترده و بزرگ و مجتمع مسکونی مجاور این مرکز همگی چالش های مهمی بر سر راه نظارت و امنیت بیشتر و بهتر بود . همچنین نزدیکی به مترو و 300 هزار نفر مسافر روزانه اهمیت این چالش امنیتی را صد چندان می کند .

برای آگاهی از بهترین  قیمت دوربین مداربسته  با شرکت مهرتجارت تماس بگیرید.

راهکار نظارتی هایک ویژن

تیم فنی هایک ویژن پس از بازدید و بررسی قسمت های مختلف این مرکز خرید و جلسات متعدد با مسئولان و تحلیل دقیق نیاز های امنیتی آنها ، در نهایت راه حل نظارت تصویری و امنیتی خود را ارائه کردند در این راهکار هایک ویژن محصولات زیر استفاده شد.

·         411 دوربین بولت دید در شب هایک ویژن DS-2CD2620F-IS

·         115 دوربین دام دید در شب هایک ویژن DS-2CD2720F-IS

·         19 دوربین هایک ویژن DS-2DE5220I-AE

·         11 رکوردر هایک ویژن DS-9664NI-F16

·         35 کنترل کننده تردد افراد هایک ویژن DS-K2604

·         30 کارت خوان مدل DS-K1101M

·         یک سرور بهمراه نرم افزار IVMS-5200E

·         دو کلاینت کنترل کننده DS-K2604

هایک ویژن ترکیه پس از نصب و راه اندازی سیستم نظارت تصویری و امنیتی ، آموزش پرسنل  مرتبط امنیتی را طی دوره های آموزشی  انجام داد و تیم فنی هایک ویژن به سوالات آنها در حین و پس از اتمام پروژه پاسخ دادند .

سطح ایمنی مرکز خرید پس از نصب سیستم نظارت تصویری به میزان قابل توجهی بهبود پیدا کرد . به عنوان مثال تصاویر دوربین های مدار بسته هایک ویژن توانست مظنونی که از یکی از فروشگاه های مرکز خرید سرقت کرده بود را شناسایی و پیدا کرده و به ماموران امنیتی کمک کند . در حال حاضر مسئولان مترو مال آنکارا می خواهند سیستم نظارت تصویری خود را گسترش دهند و از آن برای پوشش برج های مسکونی نیز استفاده کنند . همچنین تیم فنی هایک ویژن نیز در تلاش است تا پلتفرم ویدیویی 5200e خود را با سیستم های اعلام سرقت و اعلام حریق نصب شده در مجموعه یکپارچه کند تا مشتریان با خیال راحت و تنها از طریق یک سیستم واحد ، نظارت و مدیریت تمامی تجهیزات امنیتی را انجام دهند .

خرید  پکیج دوربین مداربسته  با بهترین قیمت از شرکت مهر تجارت.

پروژه نظارت تصویری هایک ویژن – مترو مال آنکارا (قسپروژه نظارت تصویری هایک ویژنمت دوم)

شرکت هایک ویژن به عنوان یکی از تولید کنند گان برتر در حوزه نظارت تصویری و تجهیزات نو آورانه و پیش رو در تلاش است تا با استفاده از سبد محصولات کامل خود ، نیاز های امنیتی و نظارتی مشتریان را به نحو مطلوب پوشش دهد . یکی از حوزه هایی که هایک ویژن در آن ، راهکار های حفاظتی کامل و جامعی ارائه می کند حوزه مراکز خرید است . راه حل های مختلف مبتنی بر دوربین مدار بسته هایک ویژن در کنار سایر راهکار ها مانند کنترل تردد و اعلام سرقت توسط شرکت هایک ویژن در بالاترین استاندارد ها ارائه می شود.

بیشتر بخوانید :  بهترین دوربین‌ مدار بسته

  1. دوربین مداربسته
  2. قیمت دوربین مداربسته
  3. دوربین مدار بسته
  4. خرید دوربین مداربسته
  5. خرید دوربین مدار بسته
  6. فروش دوربین مداربسته
  7. دوربین مداربسته هایک ویژن
  8. دوربین هایک ویژن
  9. دوربین مداربسته
  10. قیمت دوربین مداربسته
  11. دوربین مدار بسته
  • ۰۰/۰۲/۲۹
  • nima kvn

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی