تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین هایک ویژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین هایک ویژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین هایک ویژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین هایک ویژن

تکنولوژی / اخبار تکنولوژی / دوربین مدار بسته / دوربین مداربسته هایک ویژن

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت درمانگاه – طراحی سایت کلینیک

طراحی سایت درمانگاه یا طراحی سایت کلینیک ازجمله طراحی های سایت هایی هستند که به جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان انجام می شوند. در واقع طراحی وب سایت درمانگاه به منظور ارتباط موثر تر بیماران با پزشکان و درمانگاه صورت می پذیرد. امروزه با گسترش استفاده عموم از اینترنت ایجاد وب سایت درمانگاه برای کلینیک ها اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. به بیان دیگر اگر درمانگاه یا کلینیکی بخواهد در آینده به موفقیت و محبوبیت برسد باید به طراحی سایت ارزان خود اهمیت ویژه دهد.
اگر شما می خواهید به عنوان کسی که آینده نگر است و می خواهد برند درمانگاه خود را ماندگار کند عمل کنید باید راه اندازی سایت درمانگاه را در اولویت خود قرار دهید.

چرا طراحی سایت درمانگاه نیاز است؟

چرا طراحی سایت درمانگاه نیاز است؟علم اینترنت پیشرفت کرده است و غالب افراد به جهت یافتن پاسخ های خود، مکان های مورد نظر و غیره به اینترنت مراجعه می کنند. علاوه بر این درمانگاهها و کلینیک ها از جمله مواردی هستند که کاربران زیادی به جهت نیاز سلامتی موارد مربوط به آن ها را جستجو می کنند. ضرورت طراحی وب سایت درمانگاه به این جهت پررنگ شده است که افراد می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن بهترین خدمات درمانی را برای خود بیابند.
علاوه بر این کاربران فضای مجازی دوست دارند تا نمونه کارها و خدمات درمانگاه ها را در اینترنت ببینند و پس از مقایسه درمانگاه های متفاوت به بهترین آن مراجعه کنند. این مسئله سبب شده است که طراحی سایت درمانگاه به عنوان یک ضرورت مطرح شود.
اگر شما دارای درمانگاه و کلینیک هستید باید به سرعت تصمیم به ایجاد وب سایت درمانگاه بگیرید تا از رقابت با سایر درمانگاه ها جا نمانید. به واسطه طراحی درمانگاه شما می توانید وارد دنیای مجازی شوید و از امکانات بی نظیر این دنیا استفاده کنید.

طراحی سایت کلینیک و طراحی سایت مرکز درمانی گروه هایی مانند : طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی ، طراحی سایت کلینیک زیبایی ، کلینیک روانپزشکی ، طراحی سایت درمانگاه، طراحی سایت پاراکلینیک را شامل می گردد.

مراکز درمانی برای معرفی خود و ارایه خدمات مطلوب تر، نیازمند وب سایت اختصاصی و حرفه ای هستند. معرفی تجهیزات و رزومه پزشکان، خدمات آنلاین مانند: نوبت دهی اینترنتی، نشر مقالات علمی و آموزشی، مشاوره آنلاین، ثبت اخبار پزشکی بطور طبقه بندی شده و ... مهمترین مواردی هستند که کلینیک ها می توانند با طراحی سایت اختصاصی کلینیک از آن بهره مند گردند.

علاوه بر موارد ذکر شده، کلینیک ها و درمانگاه ها با داشتن امکاناتی همچون: ثبت ژورنال های پزشکی، نمایش خدمات پزشکی، تور مجازی ، رزرو و تعیین وقت آنلاین خود می توانند از یک طراحی سایت مرکز درمانی کاملی برخوردار باشند..

طراحی سایت کلینیک ، باید در مورد ظاهر و گرافیک و سئو (بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو) حرفه ای انجام شده باشد. تا کاربران با ورود به سایت درمانگاه با خدمات آن کلینیک و یا درمانگاه مواجه شوند. نحوه درست قرار گیری امکانات اصلی در منو مانند: مشاوره، رزرو آنلاین، معرفی خدمات، سوالات متداول، صفحات  درباره ما و تماس با ما و اسلاید تصاویر جهت جذاب شدن سایت طراحی سایت کلینیک را زنده تر و اصولی تر می نمایایند.

قبل از هر چیز توجه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است که طراحی سایت به مانند تمام حرفه های دیگر در عصر مدرن نیاز به تخصص های حرفه ای دارد. فکر کنم اگر اول شاخصه های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی را بدانید با دید بهتری اقدام به طراحی سایت خود خواهید کرد.

ویژگی های طراحی سایت کلینیک

مهمترین ویژگی های طراحی سایت مرکز درمانی ، نمایش خدمات و تخصص های پزشکان و معرفی کامل کلینیک می باشد. البته شما می توانید یک سایت اختصاصی یا جمعی برای پزشکان نیز طراحی کنید.( طراحی سایت پزشکان).

طراحی سایت کلینیک

ارائه خدمات و تخصص های پزشکی درمانی آن درمانگاه، نمایش اطلاعات پزشکان و کارکنان کلینیک، نمایش تصاویری از بخش های مختلف درمانگاه بصورت تور مجازی و یا سه بعدی، از مواردی است که باید در طراحی سایت کلینیک ها و مطب ها مد نظر قرار گیرند.

بهینه سازی وب سایت کلینیک و وب سایت درمانگاه ها

بعد از امکانات ویژه سایت های کلینیکی، رعایت و اجرای اصول سئو ( بهینه سازی برای موتورهای جستجو علی الخصوص گوگل می باشد. چرا که با استفاده از این تکنیک، سایت توسط مشتریان و کاربران دیده خواهد شد. توجه به این نکته ضروری است که بیش از %80 بازدیدکنندگان سایت ها از طریق موتورجستجوگر گوگل به سایت ها وارد می شوند. پس بهینه کردن یک سایت برای گوگل مهمترین ویژگی است که یک سایت باید دارا باشد.

اهداف ساخت وب سایت کلینیک

معرفی کلینیک یا درمانگاه، اطلاع رسانی خدمات و تخصص ها به بازدیدکنندگان سایت، یافتن بیماران، ارتباط با بیماران از طریق پرسش و پاسخ و نظردهی، نمایش اطلاعات تماس به کاربران و بیماران، نمایش فضا و تجهیزات کلینیک بصورت تور مجازی و ... از جمله اهدافی است می توان با طراحی سایت کلینیک های درمانی به آن نائل آمد.

با استفاده از یک سایت کلینیک حرفه ای می توان بغیر از ارایه خدمات به مشتریان و بیماران گذشته، متقاصیان جدیدی نیز پیدا نمود. این کار با استفاده از ارتقای جایگاه و رتبه سایت در کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت های کلینیک در موتورجستجوگر گوگل انجام می پذیرد.

راضی نگه داشتن مشتریان و بیماران قدیمی یکی از مواردی است که توسط طراحی سایت می توان به آن رسید. با داشتن پرونده پزشکی الکترونیک، سیستم رزرواسیون آنلاین ، کاربران می توانند بدون مراجعه به مطب یا کلینیک، از امکان تعیین وقت قبلی بهره مند شوند.

سئو و بهینه سازی سایت مطب و کلینیک

سئو و بهینه سازی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید در طراحی سایت مطب و کلینیک شما به آن اهمیت داد. بحث سئو از مراحل پیاده سازی و کد نویسی سایت شروع می شود و در ادامه شامل بخش های گسترده تری خواهد بود. افزایش بازدید از موتور های جستجو مثل گوگل و پیدا کردن مخاطبان هدف برای سایت شما از جمله موارد مهم در سئو این سایت ها می باشد.

استفاده از محتوا های ویدئویی و موشن گراف ها در کنار تصاویر و متن های جذاب از جمله موارد مهمی هستند که در سئو سایت های پزشکی به آن ها توجه می شود.

طراحی وب سایت کلینیک پزشکی

امروزه کلینیک های پزشکی خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهند. از جمله این خدمات می توان به طراحی وب سایت کلینیک پزشکی و ارائه خدمات آنلاین به آن ها اشاره داشت. با توجه به وسعت شهر های بزرگ کشور مانند تهران برای بسیاری از افراد رفت و آمد به درمانگاه و کلینیک ها سخت خواهد بود.

به همین جهت طراحی سایت کلینیک یک راه بسیار عالی برای انجام بسیاری از کار ها مانند دریافت نوبت و ارتباط با مراکر درمانی می باشد.

طراحی سایت مطب در شهر تهران

با توجه به افزایش اینترنتی شدن کسب و کار ها طراحی سایت در تهران یکی از موارد مهمی است که این روز ها مشتریان زیادی پیدا کرده است. امکانات مختلف این سایت ها شامل نوبت دهی آنلاین، پرداخت آنلاین، استفاده از سی پنل اختصاصی و حرفه ای و غیره می باشد.

همچنین حفظ امنیت اطلاعات بیماران در وب سایت پزشکی شما یک مورد با اهمیت دیگر است. از این رو شرکت نوپرداز با استفاده از کادری حرفه ای و مجرب تلاش دارد تا بهترین نتیجه ممکن را برای مشتریان گرامی به ارمغان بیاورد. شما می توانید برای سفارش محصول نوبت دهی پزشکی یا سفارش طراحی وب سایت پزشکی اختصاصی برای مطب و کلینیک با ما در تماس باشید.

امکانات اولیه طراحی سایت کلینیک

1 - طراحی بخش معرفی خدمات و تجهیزات کلینیک ، معرفی خدمات بطور مجزا مانند: کولپوسکوپی، نوار قلب، جراحی موضعی، بخیه، سرم تراپی، اکسیژن تراپی، اندازه گیری فشار خون، داروخانه، تست ورزش، ارتوپدی، آنژیوگرافی و ... همچنین تجهیزات و  دستگاه های موجود مانند: اتوکلاو و استریلزاسیون،  اسپیرومتر، الکتروانسفالوگرام، اولتراسونیک، فراکشنال لیزر و غیره و در کلینیک های زیبایی خدماتی مثل: کاشت مو، لیزر، لیپوماتیک، رژیم غذایی، جوانسازی پوست، رفع جوش و لک، تزریق ژل و بوتاکس، میکرودرم ابریژن و...

2 – طراحی صفحه پزشکان، برای ارایه بیوگرافی و رزومه پزشکان و متخصصان کادر کلینیک و نیز معرفی تخصص و سوابق تحصیلی و علمی ایشان.

3- طراحی صفحه تماس با ما برای نمایش محل درمانگاه یا کلینیک در نقشه گوگل به همراه آدرس و تلفن های تماس درمانگاه.

4 - طراحی بخش مشاوره آنلاین

مشاوره آنلاین بخش بسیار سودمندی برای بیماران می باشد. چون در این بخش تمامی بیماران می توانند پرسش های خود را از طریق سایت از پزشکان و متخصصان درمانگاه بپرسند و پس از ارسال جواب سوال از جانب شما، یک ایمیل که شامل جواب است به بیمار ارسال خواهد شد. این بخش می تواند نقش بسیار مهمی در بهینه سازی رتبه وب سایت در موتورهای جستجو و افزایش ورودی سایت شما از طریق گوگل داشته باشد..

5 - طراحی صفحه مقالات علمی و مطالب آموزشی پزشکی و سلامتی و پیشگیری از امراض با قابلیت های:  دسته بندی مقالات، افزودن مقاله جدید بهمراه تصاویر مختلف، ایجاد، ویرایش و حذف.

6 - طراحی سیستم نوب دهی آنلاین، با توجه به مراجعات زیاد و شلوغی مراکز درمانی، نوبت دهی آنلاین به نیاز مهمی برای تمامی بیمارستان ها و درمانگاه ها تبدیل شده است. در این سیستم، ثبت وقت مورد نظر توسط کاربر از طریق پُر کردن فرم آنلاین موجود انجام می گیرد. در کلینیک ها و درمانگاه هایی که مراجعان زیادی دارند برای اینکه خدمات را سریعتر به بیماران ارایه دهند و همچنین جهت جلوگیری از اتلاف وقت، این سیستم کارآیی بیشتری دارد.

از مهمترین ابزارهای بخش رزرو آنلاین، سیستم ارسال پیامک یادآوری برای بیماران می باشد، کلیه ی نوبت هایی که توسط خود بیمار  یا منشی در سیستم ثبت شده اند، به سیستم هوشمند اس ام اس یادآوری متصل می گردند.

7 – طراحی صفحه اخبار با قابلیت درج بی نهایت خبر و رویدادهای جامعه پزشکی و  اطلاعیه های مربوط به سایت درمانگاه .

8 –طراحی صفحه راهنما، اگر درمانگاه بزرگ و دارای طبقات متعددی باشد جهت سولت دسترسی مراجعان و جلوگیری از سردرگمی آنها این صفحه طراحی می شود.

طراحی وب سایت کلینیک

9- بخش نظرات و امتیازدهی کاربران در رابطه با مشاوره، خبر، مطالب آموزشی و...

10- طراحی صفحه پرسش و پاسخ های متداول و رایج، قابلیت طرح سوال از طرف کاربران یا بیماران و امکان پاسخگویی از طرف متخصصان و پزشکان و قابلیت لیست گیری از سوالات از ویژگی های این صفحه است.

11- طراحی پنل تبلیغات برای درج آگهی های مرتبط مانند شرکت های دارویی، تولیدکنندگان لوازم بهداشتی، تجهیزات پزشکی و ... بصورت های بنری و عکسی و متحرک و یا بصورت متنی.

12 – طراحی بخش گالری تصاویر با امکان تعریف موضوع آلبوم و درج عکس‏های نامحدود.

برتری های پیام آوا در طراحی سایت کلینیک

ایجاد صفحات نامحدود برای سایت، بخش مدیران و سطح دسترسی آنها، تنظیم کلمات کلیدی سایت برای هر صفحه جداگانه جهت سئو قوی‏تر، طراحی اسلایدرهای تصاویر با جلوه های ویژه، قابلیت مدیریت محتوا و تصاویر در تمامی صفحات اضافه شده به سایت و پنل مدیریت کاربردی آسان جهت بروز رسانی سایت توسط مدیر، قابلیت تغییر چیدمان منو، سرعت کارآیی و لود سریع صفحات وب، ایجاد منوهای تو در تو در سایت بطور نامحدود از برتری های در طراحی وب سایت کلینیکی  است. یادتان باشد که طراحی سایت اصول ویژه و حرفه ای خود را دارد و در پیام آوا بهترین را تجربه می کنید.

همچنین طراحی واکنشگرا تا در صفحات نمایشگر موبایل  و تبلت سایت بخوبی قابل مشاهده باشد و نیز طراحی گرفیکی زیبا و مسدرن و بهینه سازی وب برای موتورهای جستجو و ارتقا آن در کلمات کلیدی مورد نظر از امتیازات و ویژگی های پیام آوا در طراحی سایت درمانگاه می باشد.

 همچنین می توانید با هزینه های اندک تبلیغات گوگل ادوردز را برای سایت شما انجام دهیم تا از همان روزهای نخست بارگزاری سایتتان در رتبه های برتر گوگل دیده شوید.

 

  • nima kvn
  • ۰
  • ۰

 

انسان جایز الخطاست این جمله را بارها و بارها از بزرگان شنیده اید که هیچ کس و هیچ انسانی نمی تواند ادعا کند در زندگیش هیچ اشتباهی مرتکب نشده است و از نظر تکامل تاریخی هم نوع بشر تنها به واسطه آزمون و خطا توانسته است پیشرفت کند. بنابراین اگر تازه وارد حرفه طراحی سایت شده اید این رشته نیز مستثنی از این قاعده نیست و قطعا شما شکست هایی ناشی از اشتباهات را باید در آینده تجربه کنید. 

 

همه ما به طریقی ، یکبار یا به دفعات زیاد شکست خورده ایم ، شما در حال کار بر روی یک پروژه هستید و مهم نیست که برای انجام یک پروژه چقدر تلاش میکنید . در هر صورت شما نمی توانید آن کار را به درستی انجام دهید . خوب بارها این موضوع برای همه ما اتفاق افتاده است . رنگ ها اشتباه انتخاب شده اند ، نوع ها انتخابی نامناسب بوده اند ، یا ترکیب کلی زشت شده بود . این مثال ها فقط مقدار کمی از اتفاقاهای بوده که حتما برای شما افتاده و شما آن را به عنوان شکست به حساب آورده اید . البته همه ، گاهی اوقات کارهای لوکسی در داخل فولدر های خود که در درایوهای کامپیوتری پنهان کرده  ، دارند که چشم هیچ کسی به آنها نیفتاده است . 

اما چه اتفاقی میتفد زمانی که شما یک پروژه دارید و به مشتری خود گفته اید که آن پروژه را تا ساعت 8 صبح به انجام میرسانید ، اما ساعت الان ساعت 3 صبح است و شما چیز ، مناسب و معقولی برای ارائه به مشتری ندارید . اگر در این کار شما شکست بخورید این به این معنی است که شما برای همیشه یک طراحی شکست خورده هستید ؟ یا راه دیگری را برای جدا کردن این احساس اجتناب ناپذیر از خود پیدا میکنید . حداقل برای یکبار هم که شده زندگی با اعتماد به نفس را امتحان کنید ! بنظرتان چیز خوبیه ، درسته ؟ بیاید این موضوع را بررسی کنیم !

آماده برای شکست

شما حتما این جمله را شنیده اید که " شکست یک بخش ضروری برای موفقیت است " . این کاملا درست است . اما در سناریو من در بالا ، زمانی که ساعت 3 صبح بی اختیار در حال گریه برای به انجام نرساندن کار خود هستید . فک نکنم تکرار این جمله برای خودتان ، حالتان را بهتر کند . 

کلید اصلی ، باور این جمله است که شکست یک بخش ضروری برای موفقیت است ، باور به این معنی که زمانی که شما در تنگنا ، سختی کار هستید با تکرار این جمله بتوانید به خود شوکی وارد کنید و با تلاش بیشتری کار خود را ادامه دهید . ذهن خودتان را با تمرین های مختلف هر روز خلاق نگه دارید . بلاخره زمانی که کارتان با شکست مواجه میشود چیزعجیب و خیلی آزار دهنده ای برای شما اتفاق نمی افتد و شما میدانید که باید برای موفقیت بدونه معطلی دوباره تلاش کنید . 

نیرو خودتان را حتی زمانی که پروژه شخصی خودتان را انجام میدهید حفظ کنید و برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید . هیچ حسی بدتر ازعدم تکمیل پروژه برای خودتان نیست.  زمانی که شما خودتان ، به عنوان مشتری خودتان هستید . این در تجربه از نظر من ، بسیار بدتر است . بعضی افراد فکر میکند چون پروژه شخصی خود را انجام میدهند ، پس پاسخگو خود نیستند و اگر شکست بخورد مشکلی نیست . اما زمانی که شما وقت زیادی را برای ، به انجام رساندن یک پروژه صرف میکنید و در آن پروژه با شکست مواجعه میشوید تازه میتوانید درک کنید که چه حس بدی است که بعد از آن همه تلاش با شکست مواجعه شدید . حالا با درک جمله بالا و خلاق نگه داشتن ذهن خود میتوانید ، متوقف نشوید و خیلی سریع و دوباره ، موثر تر از قبل شروع به کار کنید . 

زمانی که شما آماده شکست خوردن باشید ، شکست چیزی عجیبی یا شوک آوری برای شما نمی شود و شما با تلاش بیشتر کار میکنید و ذوق فوق العاده ای دارید تا کارتان را به انجام برسانید و اگر دوباره با شکست مواجه شوید درک میکنید که در طول آن مسیر چیزهای جدیدی یاد گرفته اید و باید دوباره تلاش کنید . 

دره بینش 

در کتاب switch اثر Chip و Heath Dan یک تمرین از تیم براون، مدیر عامل شرکت طراحی مشاوره IDEO آورده اند این تمرین بخصوص برای طراحاهان مفید است "یادگیری" این موضوع که چگونه به شکست می انجامد . در این کتاب ، براون گفت : به کارکنان خود یک چارت با نام "چارت خلق و خوی پروژه" داد تا افراد در طول یک پروژه احساس خود را پر کنند .

نمودار شبیه به شکل V در چارت در آماده - که در سمت چپ این V برچسب "امید" را میتوانید بخوانید . این به معنای عجله و هیجان شما که در شروع یک پروژه دارید میباشد . شما باید کاملا آرام و متمرکز باشید ، همه چیز به درستی به انجام میرسد و در زمان مورد نظر شما پروژه را به مشتری تحویل میدهید . 

برچسبی که در طرف دیگر V وجود دارد "اعتماد به نفس" را نشان میدهد .این برچسب نشان دهنده این است که شما یک پروژه را با موفقیت به پایان رسانده اید . شما در این سمت نمودار در بالاترین نقطه انرژی خود هستید . خیلی خوشحال از به پایان رساندن پروژه . دراین قسمت میخواهید از هر طراحی یک احساس افتخار از به انجام رساندن پروژه داشته باشد . 

برچسب سومی که در نمودار V وجود دارد "بینش" نام دارد . این برچسب بین برچسب اول و اخر وجود دارد . و در این قسمت همه شکست ها ، افسردگی ها و تا آخر شب نشستن ها قرار میگیرد. هر کسی به این دره برای دریافت بینش نیاز دارد تا اعتماد به نفس کافی برای به پایان رساندن پروژه را بدست آورد. 

این موضوع مانند عبور از بیابان است - بسیاری هرگز از آن عبور نمیکنند.شما تقریبا میتوانید تصور کنید که اسکلت یک سری از طراحان سایت در آن دره گیر کرده و هرگز نتوانسته ان به پایان کار برسند . بعضی افراد که نمیخواستند از خلاقیت خود استفاده کنند منشی یا حسابدار شده اند . اما شما نمیخواهید از این دسته از افراد باشید . شما خلاقیت را به دلیلی انتخاب کرده اید . و این موضوع به شما دلگرمی زیادی را برای عبور از این دره وحشنتاک را میدهد و این موضوع شما را برای عبور دوباره و دوباره از آن قدرتمند میسازد .

نتیجه گیری

همه افراد ، دوره ای دارند که در آن زمان فکر میکند ، هیچ کاری به درستی انجام نمی شود و مهم نیست که چقدر به عنوان طراح تجربه کسب کرده اید . عبور از دره و رسیدن از امید به اعتماد بنفس برای آنها ناخوشایند است . حتی من با این همه سال تجربه در مورد نویسندگی و طراحی سایت باز نیاز به بازگشت به عقب و خواندن چیزهای دلگرم کننده و امید بخش دارم .

به خودتان یاد دهید و خودتان را تشویق کنید که شکست یک بخش ضروری از پیروزی است و این جمله مهمترین چیز برای شماست . 

  • nima kvn
  • ۰
  • ۰

بهبود سئو سایت یکی از موضوعات محوری در موفقیت یک وبسایت به حساب می آید. در این میان از تولید محتوای منظم و پرکاربرد به صورت وبلاگ نویسی به کرات صحبت می شود و باید اذعان کرد که یک وبلاگ نویسی عالی می تواند رتبه شما را در گوگل به شدت تقویت کند. در طول سال های اخیر  تغییرات زیادی  در الگوریتم های گوگل   ایجاد شده است. اما در سال 2019، بهترین روش های جستجوگرها نشان داد که رتبه بندی بالا در صفحات نتایج موتورهای جستجوگر (SERPs) بیش از هر چیز به هدف کاربران مرتبط است. به عبارت دیگر، هدف گوگل این است که، صفحات با کیفیت بالا را که بهترین نتایج را با جستجوی کاربر مطابقت می دهند، ارائه دهد.

هدف کاربر چیست ؟

در وهله اول، به دلایل خاصی که کاربر یک جستجوی خاص انجام دهد، فکر کنید. آنها می توانند به دنبال یک وب سایت خاص (جستجوی خاص)، جمع آوری اطلاعات (اطلاعاتی) و یا خرید (معاملات) باشند.

تصور کنید که می خواهید وب سایت خود را به روز کنید. شما به گوگل بروید و کلمات کلیدی خود را جستجو کنید، با استفاده از کلمات کلیدی مختلف بسته به جایی که شما قرار دارید نتایج متفاوتی می آید.

به عنوان مثال، شما ممکن است برای دلایل زیر جستجو کنید:

  • ترند های جدید طراحی وب سایت.
  • چگونه یک وب سایت را طراحی کنیم؟
  • شرکت طراحی وب سایت نزدیک من؟

کاربران با هر کدام از این سوالات انتظارات بسیار متفاوتی را برای نتایجی که می خواهند ببینند (و آنها که در نهایت روی آن کلیک می کنند) دارند.

  • اولین جستجو به احتمال زیاد توسط کسی  انجام می گیرد که در اوایل مرحله جمع آوری اطلاعات مورد استفاده خود است.
  • دومین مرحله جستجو در مرحله بعدی است که توسط شخصی انجام می گیرد که جمع آوری اطلاعات دقیق در مورد تمامی مراحل مربوط به روند طراحی وب سایت مورد استفاده است، انجام می شود.
  • و در نهایت، کسی که برای شرکت طراحی سایت"نزدیک به من" جستجو می کند بسیار نزدیک به خرید و جستجوی ارائه دهندگان خدمات است.

الگوریتم گوگل تلاش می کند تا پیش بینی کند که کدام نوع اطلاعات مطابق سلیقه شما است. تا بتواند به نتایج مطلوب شما ارائه کند. بنابراین شما باید حرفه ای عمل کنید و اول تشخیص دهید که کاربران و موتورهای جست و جو به چه شکل عمل می کنند. این البته مستلزم آن است که سایت شما نیز به صورت سایت حرفه ای طراحی شده باشد تا اگر کلیک سایت زیاد شد بتوانید آن را به مشتری تبدیل کنید.

بهبود سئو سایت با وبلاگ نویسی

blogging

یکی از بهترین ترفند های بهبود کسب و کار  زمینه سازی و قرار گرفتن در صفحه اول سرچ گوگل باشند، ارائه مطالب مفید برای خریداران خود از طریق یک وبلاگ است. بنابراین، در واقع شما با ایجاد صفحاتی از محتوا که به سوالات کاربر پاسخ می دهند، به منظور هدف کاربری بهینه سازی می کنید.

هر چقدر که شما در حال بهینه سازی پست های وبلاگ خود تلاش کنید، زمانی نتیجه مثبت می دهد که مرتبط ترین موضوع ها را ارائه دهید و ترافیک های کاربری مفید را به وب سایت خود جذب کنید. در حقیقت، شرکت هایی که 16 یا بیشتر بار در ماه پستی در وبلاگ یا سایت خود می نویسند، تقریبا 3.5 برابر ترافیک بیشتری نسبت به شرکت هایی که 4 یا کمتر در ماه محتوای جدید ارسال می کنند، جذب می کنند.

بروز رسانی وبلاگ

همانطور که قبلا ذکر شد، موتورهای جستجو مانند گوگل با هدف ارائه یک تجربه کاربری مثبت  ایجاد شده و فعالیت می کند. تجربه کاربری هم به طراحی گرافیکی و هم به محتوای تولید شده در یک وبسایت بستگی دارد  و به همین دلیل گوگل تلاش می کند بیشترین اطلاعات را به جستجوگران و کاربران ارائه دهد. در این خصوص مقالات ما را درباره طراحی بر اساس تجربه کاربری دنبال کنید.

ux

داشتن یک "عامل نوآوری" می تواند تاثیر مثبتی بر رتبه بندی سایت شما داشته باشد.  اگر برای بهبود سئو سایت با وبلاگ نویسی به طور منظم شما محتوای با کیفیت بالا را بنویسید، موتورهای جستجو شما را به عنوان یک منبع معتبر تشخیص می دهند و سایت شما را اغلب فهرست می کنند. موتور های جستجوگر اغلب سایت شما نشان در جستجو ها نمایش می دهند و بیشتر احتمال دارد که کاربر سایت شما را پیدا کند.

افزایش زمان حضور کاربر در سایت

کاربرانی که در صفحه یک وبلاگ از طریق یک جستجو وارد می شوند، احتمال بیشتری دارد که زمان بیشتری را در صفحه برای خواندن پست سپری کنند. نسبت به کسی که در صفحه ای با متن به مراتب کمتر می رود، است.

اگر چه موتورهای جستجو قبول نکرده اند که زمان توقف به طور مستقیم با رتبه شما مرتبط است، اما این موضوع نشان می دهد که محتوای شما مفید است. یعنی اگر یک جستجوگر روی پیوند شما کلیک کند ولی دوباره به Google بازگردد، این موضوع به گوگل می فهماندکه محتوای شما به سؤال آنها پاسخ نمی دهد. و بلعکس، اگر یک کاربر در نتیجه جستجوی خود  بر روی سایت شما کلیک کند و چندین دقیقه در صفحه سایت شما صرف کند، گوگل می فهمد که مطالبی که در صفحات وب سایت شما وجود دارد، مناسب می باشد. این موضوع به موتور جستجو نشان می دهد که سایت شما به سوال فرد پاسخ داده است. به این ترتیب، صفحه شما به احتمال زیاد در نتایج آینده دوباره می آید. احتمالا حتی رتبه بندی شما را نیز افزایش می دهد.

در تعریف طراحی سایت شرکتی و سای فروشگاهی تفاوت های بنیادین وجود دارد اما در خصوص سئو و بهینه سازی سایت به وسیله بک لینک سازی های وبلاگ نویسی هیچ تفاوتی بین آنها نمی توان قائل شد. بنابراین چه شما یک سایت شرکتی داشته باشید چه فروشگاه اینترنتی وبلاگ نویسی می تواند سئو شما را به شدت تقویت کند.

ایجاد لینک های داخلی در سایت

پیوندهای داخلی لینک هایی هستند که به صفحات وب شما در یک صفحه دیگر ارجاع می دهندو این صفحات را به یکدیگر متصل می کنند. بر خلاف backlinks که به سایر سایت های معتبری که به محتوای شما وابسته هستند، بستگی دارد، لینک های داخلی تحت کنترل شما هستند. و شما باید از آنها برای گسترش اختیارات در سراسر صفحات وب سایت خود استفاده کنید.

موتورهای جستجو پیوندهای داخلی را دوست دارند. به این دلیل که به کاربران کمک می کند هدف شما را از سایت بهتر درک کنند. موتورهای جستجو به عنکبوت موتور جستجو توضیح می دهد که صفحات شما بهم متصل هستند. این نظریه در مقابل خوشه های محتوا است. خوشه های محتوا از یک معماری وبسایت عمیق تر استفاده می کند تا URL ها را سازماندهی شده و پیوند داده شوند تا به صفحات بیشتر در رتبه سایت شما در گوگل کمک کنند و به کاربران نیز کمک می کند به راحتی اطلاعات مربوط به سایت شما را پیدا کنند.

فرصت ایجاد بک لینک با وبلاگ ها

لینک های برگشتی، همچنین به عنوان لینک های ورودی شناخته می شوند. پیوندهای خارجی به محتوای شما از سایر وب سایت ها هستند. شما می توانید از آنها به عنوان معادل آنلاین شرح بیشتر یاد کنید. هر چه شرح و توصیفات شما بیشتر باشد، احتمال زیادی دارد که کسی از شما خرید می کند، به شما اعتماد کند. به همین ترتیب،هر چه بیشتر back-links داشته باشید. احتمال اینکه موتورهای جستجو، شما را به یک منبع معتبر در نظر بگیرند، بیشتر می شود و به شما رتبه بندی جستجو بالاتری می دهد.

استفاده از وبلاگ برای افزایش SEO

بهبود سئو سایت

ایجاد یک استرتژی برای محتوای وبلاگ

ایجاد یک استراتژی برای پوشش موضوعاتی که مناسب سایت شما مهم هستند. یک مکان خوب برای شروع، سوالاتی است که تیم فروش و یا تیم پشتیبانی مشتریان از شما بارها و بارها میپرسند. از این سوالات استفاده کنید تا مطالب خود را برای وبلاگ خود بیابید.

به انواع مختلف جستجوی مبتنی بر نیاز کاربران (به ویژه اطلاعاتی و عملیاتی) فکر کنید و محتوای سایت خود را به کاربر نمایش دهید. بگذارید اطمینان حاصل کند که محتوای مناسبی دارید که به کاربرانتان کمک می کند تا از مرحله آگاهی، به بررسی، و در نهایت تصمیم گیری و خرید، حرکت کنند.

بهینه سازی پست های وبلاگ خود برای جستجوگرها

شما می خواهید کار عنکبوت گوگل را برای ردیابی یا رتبه بندی سایتتان آسان کنید. بنابراین برای اطمینان از بهترین شیوه ها در مورد بهینه سازی محتوای خود استفاده کنید. هدفتان را با کلمات کلیدی طولانی آغاز کنید. این کلمات کلیدی بسیار هدفمند هستند حجم جستجوی کمتر را ارائه می دهند. در عین حال ترافیک با کیفیت بالاتر به وب سایت شما ارائه می کنند.

از کلمات کلیدی long tail استفاده کنید:

  • کپی بدن (آن را احساس طبیعی، نه پر شده).
  • تگ برای عنوان..
  • استفاده از هدر ها
  • آدرس اینترنتی
  • توضیحات متای سایت
  • متن جایگزین برای عکس ها

مطالب خود را به اشتراک بگذارید و تبلیغ کنید.

هنگامی که پست های وبلاگ خود را نوشتید. بهینه سازی کردید. مطمئن شوید لینک های اشتراک اجتماعی را برای خوانندگان خود تهیه کرده و پست های وبلاگ خود را از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و رتبه خود را بهبود ببخشید.

وبلاگ نویسی یک راه عالی برای ایجاد ارتباط با مخاطبان شما است. در حالی که محتوای ارزشمند شما را موتورهای جستجو دوست دارد. صفحات اضافی محتوا با کیفیت بالا به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند.

سخن پایانی

بهینه سازی و سئو سایت برای گوگل معمولا یک کار مداوم و طولانی مدت است و در نتیجه شما برای آنکه بخواهید در این مدت هم در رتبه های اول گوگل دیده شوید باید این کار را به وسیله تبلیغات گوگل ادوردز انجام دهید. در مطالب بعدی در خصوص این نوع تبلیغ بیشتر صحبت می کنم. من به شما پیشنهاد می کنم سایت شرکت پیام آوا را برای این خدمات نگاه کنید. موفق باشید.

  • nima kvn